پری ها ، دلنوشته های یک دختر

پری ها ، دلنوشته های یک دختر
دلنوشته هایی برای زنان و دختران ، اشعار عاشقانه و مطالبی برای دختران 
نويسندگان

دلم برایت تنگ است می­دانی ؟ مثل کودک بهانه گیری که گوشه ای نشسته و گریه میکنه و پاهاشو به زمین می کوبه. هر چی میگم چرا گریه میکنی؟ فقط با اون چشمهای درشت و براقش که از اشک خیس شده بهم زل میزنه و گریه میکنه و هر بار که دلیل گریه اشو می پرسم بیشتر اوج می گیره و با صدای بلند تری گریه میکنه. گفتم باشه، بالاخره که خسته میشی و دست از گریه

میکشی . رهاش کردم تا جایی که می تونه خودشو سبک کنه ، ولی بعد از چند ساعت دیدم ، نه . هنوز ادامه داره. گفتم خودشو هلاک کرد بزار یه حالی ازش بپرسم . رفتم پیشش دولا شدم و چونه اشو گرفتم بالا به چشماش زل زدم . چشمای قهوه ای قشنگی که وقتی بهش نگاه میکنی احساس میکنی تورو به داخل خودش می کشه ، چشمایی که بعد از کلی گریه هنوز اشک

برای فشاندن داشت .گفتم عزیز دلم بگو چرا گریه میکنی ،آخه اینجوری که نمیشه. هر چی میخواهی بگو تابرات بیارم. نگام کرد و ساکت شد و به دور دست خیره شد. ای وای من، دلم از دست رفت . وقتی دل تنگ می شه همه چیز میخواد و هیچ چیز نمی خواهد. کوه میخواد ، جنگل میخواد ، دریا میخواد، اما ، وقتی میگم خب بیا ببرمت میگه نه نمیخوام.

بی تاب می شه ، میگم میخوای ببرمت تاب سواری ؟ میگه اره وقتی میبرمش، میگه نه .میگم اخه چرا ؟ میگه این تاب کوچیکه همه اش تا دوتا درخت بیشتر نمی ره من می خوام منو تا دور دورا ببره .

وقتی دل تنگ میشه فقط اوییییی که باید،  آرومش میکنه. اوییی که هست و نیست ، اویییی که بودنش دوای دل است و نبودنش زهر برای دل .

اویییی که با لبخندی شادی دنیا رو به دل میده و با اخمی غم عالم . اویی که دوری اش آزمون سخت زنده به گوریست.

دلم برایت تنگ شده ، مثل کوچه تنگی که وسطش گیر افتاده باشی ، نه راه پس داری ، نه  راه پیش.

دلم برایت تنگ است ، می دانی ؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

مهری
ساعت10:30---11 ارديبهشت 1399
چه قلم شیرین و گرمی داری. بهت تبریک میگم دوست جونم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: دل تنگی, کودک, بهانه گیر, گریه , چشم, تاب, کوچه تنگ
[ سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 ] [ ] [ پری ها ]
.: Weblog Themes By موفقیت , انگیزه و علاقه در کسب درآمد :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ پری ها، ویژه دختران و زنان ایران زمین خوش آمدید
لینک های مفید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 307
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 326
بازدید ماه : 307
بازدید کل : 8366
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1