پری ها ، دلنوشته های یک دختر
دلنوشته هایی برای زنان و دختران ، اشعار عاشقانه و مطالبی برای دختران 
نويسندگان

سلام خانمها و دخترای خوب

اول صبح امروز کلی حالم خوش و خوب بود امیدوارم این حال خوش تا شب ادامه پیدا کنه و حال همه خانم ها همیشه خوش و خوب باشه

آره صبح زود باید برم سر کار، آخه یکی نیست بگه هفت صبح اونم تو تهران آدم می تونه بره سرکارش؟ اصلا حس کار کردن وجود داره ؟ قابل توجه مسئولین محترم لطفا رعایت کنید.

دیشب مثل خیلی از شب های قبل هم دیر خوابیدم و هم خیلی بد. معلوم نبود من خوابم یا خواب خیلی بیداره . خدایا توبه ، این چه نوع خوابیدنی هست که به من عطا کردی؟ توی این گرونی، ترافیک، کرونا ، و انواع و اقسام مشکلات مادی و غیر مادی چرا خوابم نمی بره ؟ به نظرم یکی از نعمت های خیلی خوب خدا، خواب آروم است، که متاسفانه من یکی ندارم . تا چشمو می بندم همه مشکلات دنیا جلوی چشمم رژه میرن سریع چشامو باز می کنم تا رژه اونها رو بهم بزنن و حالشون رو بگیرم . کودک درونم خیلی فعاله خنده

خلاصه به هر بدبختی بود یه ذره شایدم دو ذره خوابم برد تازه داشت چشمام سنگین می شد که یه دفعه دیدم داداشم نادر گفت پاشو پاشو برو سرکارت که دیر شد اصلا نفهمیدم چطور بیدار شدم لباس پوشیدم و... تنها چیزی که یادمه مثل میگ میگ مسواک زدم در کمتر از دو ثانیه مسواک زدنم تموم شد بیچاره لثه های من. این دنیا باهام کاری نداشته باشن اون دنیا حتما یقه منو میگیره میگه پری ها اگه یه فرچه رو بگیرم با سرعت نور روت بمالند چی ازت باقی می مونه؟ حق داره لثه بیچاره، چه گناهی کرده تو دهن من اومده.

خلاصه سریع آماده شدم کمتر از دو دقیقه (سربازای محترم یاد بگیرند خدای ناکرده دشمنی و یا متجاوزی به کشورمون حمله کرد مثل من سریع آماده کارزار بشن) رفتم سمت ماشین پرایدم. البته پراید من الان دیگه پرادو شده درسته شکل و شمایلش فرق نکرده ولی با کمک مسئولین هم قیمت پرادوو شده . به پراید آلبالویی خوشگلم سلام کردم . الان گفتم پراید آلبالویی یاد یکی از آقایان افتادم که بهم گفت پراید زرشکی رو چند خریدی . گفتم جناب این آلبالویی هست گفت خوب چه فرقی داره؟ مرد هستند دیگه کور رنگی مادرزادی دارن فقط رنگهای سیاه ، سفید ، قرمز ، زرد و بشقاب پر از پلو رو می بینن بقیه رنگها براشون معنا و مفهومی نداره.

ماشین خوشگلمو استارت زدم با هزار امید و آرزو و توکل به خدا، وارد خیابون شدم . کرونا منحوس هر بدی داشته حداقل خیابون های تهران رو خلوت کرده و از ترافیک و چیزهای دیگه خبری نیست. فلش رو به ضبط زدم چند تا آهنگ شاد کردی که شب قبل یکی از دوستام تو تلگرام برام فرستاده بود رو پخش کردم چه آهنگ شاد و زندگی بخشی.

من آهنگ شاد اونم کردی (کوردی) خیلی دوست دارم اصلیت مادرم کردی است و منو می بره به خاطرات دوران کودکی خودم . این حسن زیرک عجب صدایی داره. یکی تو تلگرام بهم گفته بود یک دختر کرد سالها عاشق حسن زیرک بود و آرزو داشت اونو ببینه وقتی حسن زیرک رو دید گفت تو چقدر زشتی؟ کاش تو رو هیچ وقت نمی دیدم . من در جوابش گفتم: اگر اون دختره واقعا عاشقش بود هیچ موقع اون حرف رو نمی زد عاشق جز خوبی و زیبایی در وجود معشوق نمی بینه. چه کنیم عشق های الان همه پشمکی شده.

آهنگ ها اینقدر شاد بود که حین رانندگی کمی حرکات موزون از خودم نشون دادم امیدوارم دوربین ها منو نگرفته باشند خلاصه دلم می خواست فقط برقصم ای کاش کمی دیرتر می رسیدم تا بیشتر با این آهنگ های شاد کردی سر می کردم.

دیگه رسیدم اداره ماشین خوشگلمو پارک کردم وسایلمو برداشتم و گفتم الهی به امید تو ... یک روز دیگه کاری من شروع شد

توکل بر خدا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: دختر آهنگ آهنگ کردی حسن زیرک دخترا خاطره دخترانه رقص کردی زن زنانه
[ چهار شنبه 27 فروردين 1399 ] [ ] [ پری ها ]
.: Weblog Themes By موفقیت , انگیزه و علاقه در کسب درآمد :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ پری ها، ویژه دختران و زنان ایران زمین خوش آمدید
لینک های مفید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 231
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 250
بازدید ماه : 231
بازدید کل : 8290
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1