پری ها ، دلنوشته های یک دختر

پری ها ، دلنوشته های یک دختر
دلنوشته هایی برای زنان و دختران ، اشعار عاشقانه و مطالبی برای دختران 
نويسندگان

سلام گل دخترای خوشگل

نمیدونم اهل تغییرات هستید یا نه. البته نه در مورد همه چیز. در مورد مسائل خاص. مثلا کامپیوترتونو هر چند وقت یه بار اپدیت میکنید. بک گراند موبایل یا کامپیوتر همیشه یکتواخته یا تند تند عوضش میکنید. البته این مسائل شخصیه و هر کس نظر و سلیقه ای داره.

مثلا برادر زداه من. هر وقت میبینمش تم موبایل و لپتابش با اخرین باری که دیدمش فرق میکنه، البته اقتضای سن را هم باید نظر گرفت. مثلا خودِ من، هر صد سال یه بار اگه خسته بشم بک گراند موبایلمو عوض میکنم. تم موبایل که اصلا دست بهش نمیزنم

اگه با کیبورد تایپش راحت باشم مادامی که اون گوشی و دارم با همون کیبوردش کار میکنم. تازه اگه اتفاقی بیافته و خدای نکرده تنظیمات موبایل یا کامپبوتر بهم بخوره کلی وقت میزارم و همون تنظیمات قبل و مجدد اجرا میکنم.

یه وقتایی میگم اخه دختر تو وقت میزاری خب یه تم جدید بزار بعد خودم جواب میدم، نه بابا . با همین تم راحتم. حالا بعد از صد سال تصمیم گرفتم ویندوز کامپبوترم و عوض کنم و با مسئول آی تی شرکتمون صحبت کردم

و لپتابو بردم که کاراش و انجام بده بنده خدا همون روز انجام داد فقط چون باید اپدیت میشد گفت بزار تا صبح شرکت بمونه فردا ببرش. من هم که پیه این به روز رسانی و به بدنم زده بود مجبور شدم صبر کنم که از قدیم گفتن : 

گر صبر کنی ز قوره حلوا سازی، به به چه حلوایی از شدت شیرینینش یه سکته ناقص زدم.

چشمتون روز بد نبینه فردا صبحش شاد و خندان رفتم شرکت سراغ لپتاب. با بکراند رنگی رنگیش از دور بهم چشمک زد. گفتم خب بالاخره بعد از چند سال تو هم یه نکونی خوردی و روح و روانت تازه شد.

رفتم سراغ چک کردنش که ببینم اوضاع از چه قراره که خشکم زد یه سری اطلاعات داشتم که حالا نبود. ای وای پس کجا هستند؟ زنگ زدم به همکارم که بیااااا ببین چی شده اطلاعاتم نیست !!! حالا تازه به نظر خودم تمام اطلاعات و در درایوی گذاشته بودم که جاش محفوظ باشه.

نگو روی ویندوز هستش و من بی خبر. مجبور شدم لپتابو برای بازگردوندن یا ربکاوری اطلاعات بدم ببرن . دو شب بدون کامپیوتر تبدیل به چهار شب بدون کامپیوتر شد، بیا اینم از به روزرسانی من کلا اپدیت نشم بهتره انگار.

البته توی این دو سه روز بیکار نبودم و مطلب آماده کردم اونم کجا؟ توی موبایل، چشمم در اومد حالا هم که اومدم سر کار از فرصت استفاده کردم و وب و به قول معروف اپدیت کردم . البته کامپیوترم هنوز درست نشده و امیدوارم تا اخر وقت امروز به دستم برسه.

داشتم فکر میکردم که تغییرات خوبه ولی عواقب داره حالا خوب یا بد، باید گاهی پیه این عواقب رو به بدن بزنیم .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تغییرات آپدیت قوره حلوا ریکاوری
[ شنبه 27 ارديبهشت 1399 ] [ ] [ پری ها ]
.: Weblog Themes By موفقیت , انگیزه و علاقه در کسب درآمد :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ پری ها، ویژه دختران و زنان ایران زمین خوش آمدید
لینک های مفید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 426
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 445
بازدید ماه : 426
بازدید کل : 8485
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1