پری ها ، دلنوشته های یک دختر

پری ها ، دلنوشته های یک دختر
دلنوشته هایی برای زنان و دختران ، اشعار عاشقانه و مطالبی برای دختران 
نويسندگان
دوست داشتم گلی بودم در دستان تو ، چرا که می دانستم هر چند عمرم کوتاه است ولی در این مدت زمان کوتاه تو با من سخنها می گفتی ، با انگشتانت گلبرگهایم را نوازش می کردی و غصه عشق را به گوشم مثل لالایی می خواندی
با آن چشمان زیبایت مرا می نگرستی و می ستودی و من خرسند از این نگاه دلنشین و مست از لبخند زیبایت.
 ای کاش می شد لبخندت روی گلبرگهایم حک شود.
کاش می شد عطر وجودت همراهم بماند تا زمانی که باد می وزد آن را  با خود تا دور دستها ببرد .
ای کاش کویری بودم در دور دستها که تو مرا کشف می کردی می پیماییدی ام و سراسر تو را در آغوش می گرفتم 
ای کاش آسمان بودم بر فراز سرت که هر کجا همراهت بودم 
ای کاش ان خیابانی بودم که تو پا بر سنگفرشش می گذازی و برای رهایی از غم در آن قدم می زنی 
ای کاش کتابی بودم که تو هر روز سطر به سطر و ورق به ورق می خواندی اش 
ای کاش پرنده ای بودم پرواز می کردم به سویت 
ای کاش نزدیکت بودم و تو را در آغوش می گرفتم به جبران آن همه سال دوری 
دوری از برم ولی نزدیکی ، نمی بینمت ولی هر روز هر ثانیه با تو رو در رو سخن می گویم 
لمست نمی کنم ولی ملموس ترینی ،
بهترینم ...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: گل ,عمر,عشق ,لبخند,عطر , کویر, آغوش
[ یک شنبه 28 ارديبهشت 1399 ] [ ] [ پری ها ]
.: Weblog Themes By موفقیت , انگیزه و علاقه در کسب درآمد :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ پری ها، ویژه دختران و زنان ایران زمین خوش آمدید
لینک های مفید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 220
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 239
بازدید ماه : 220
بازدید کل : 8279
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1