پری ها ، دلنوشته های یک دختر

پری ها ، دلنوشته های یک دختر
دلنوشته هایی برای زنان و دختران ، اشعار عاشقانه و مطالبی برای دختران 
نويسندگان

با خستگی خیلی زیاد خواستم بخوابم. مسواک زدم موهامو بافتم. چون شبها باعث میشه گرمم نشه .گلاب به صورتم زدم چون هم برای پوست خوبه هم باعث میشه شبها راحت به خواب برم یه جورایی برام مثل آرامبخش عمل میکنه . سرمو گذاشتم روی بالش ....

لاکردار تا چشممو می بندم که بخوابم همه مشکلات عالم و آدم مثل گوسفندهای چاق و چله میان جلوی چشمم‎ .گوسفند اول که اتفاقا خیلی چاق و پر چربی هست و کلی دمبه داره بدهکاریهای منه که به زور میگم از جلوی چشمم بپر برو‎ . هی جلوی چشمم رژه میره و میگه منو ببین

گوسفند دوم که چک های برگشتی منه چقدر چاق و شاخ دار شده اونم کلی بره همراهش داره هر طوری هست اونو هل میدم از جلوی چشمم بپره بره .گوسفند سوم که اندازه یک گاو انگار شده بدهی من به بقالی محله است وای تکون بخور نیست

اونو با چوب میگم بپره اونم رفت‎ . گوسفند چهارم که با چشمای مظلومش بهم زل زده و همینطوری میاد توی صورتم،کارهایی که لیست کردم که انجام بدم مثل خرید یه سری چیزهایی که لازمشون دارم ولی نتونستم تهیه کنم

باکلی زحمت قربون صدقه اش می رم تا  راضیش کنم که بره ولی یه جوری نگام میکنه که انگار با زبون بی زبونی میگه دلت میاد من برم ؟مشکلات مثل گوسفند از جلوی چشمم رد میشن و هر چی می شمارم تمومی نداره یک موقعی می فهمم

که صبح شده باید برم سر کار. ‎وای من که هنوز نتونستم بخوابم !!خدا چرا مشکلات نمیذاره بخوابم کدوم روانشناسی گفته اگه خوابت نمی بره گوسفندها رو بشمار زود خوابت می بره برای من که بی نهایت گوسفند وجود داره چه کابوس ترسناکی.

چقدر خوبه ادم تا سرش و روی بالش می گذاره زود خواب به سراغش بیاد به نظر من بدترین مشکل ادم بی خوابی هستش و از همه بدتر مشکلات روزمره ادم هستش که مثل نقل و نبات هستند و شبها مثل گوسفند به سراغ ادم میان.

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

دوستدار پری ها
ساعت8:13---20 خرداد 1399

سلام
خوش به حالت که مشکلاتت موقع خواب مثل گوسفند هستند و جالبه که حرف گوش کن هم هستند و می پرن و می روند
مشکلات من اندازه گاومیش هستند و جلوی چشمم می خوابن و تکون هم نمی خورن کاش می شد این گاو میش ها رو می فروختم و یقین دارم با این تعدادگاو میشی که دارم حتما میلیاردر می شدم
دنیا رو ببین چی شده که به مشکلات هم غبطه می خوریم
پاسخ: سلام مسئله من اینه که مشکلات در بیداری که جای خود دارند توی خواب هم دست از سرم بر نمی دارن . اشکال نداره چند تا گوسفند حرف گوش کن میدم بهتون یک گاومیش ازتون می گیرم. خوبه ؟



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: بی خوابی , گوسفند, شمارش, مشکلات, کابووس
[ دو شنبه 19 خرداد 1399 ] [ ] [ پری ها ]
.: Weblog Themes By موفقیت , انگیزه و علاقه در کسب درآمد :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ پری ها، ویژه دختران و زنان ایران زمین خوش آمدید
لینک های مفید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 422
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 441
بازدید ماه : 422
بازدید کل : 8481
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1