پری ها ، دلنوشته های یک دختر

پری ها ، دلنوشته های یک دختر
دلنوشته هایی برای زنان و دختران ، اشعار عاشقانه و مطالبی برای دختران 
نويسندگان

حوصله ام نیست ، نمی دانم کجا جایش گذاشته ام . نکند کنار نخلی سبز که در گرمای شرجی تابستان جنوب برگهایش را با نسیمی تکان می داد جایش گذاشته ام ،

یا کنار ساحل نیلگون روی شنهای داغ ساحل کنار تخته سنگی بزرگ، انجا جایش گذاشته ام؟ 

یا شاید در راهرو بیمارستانی که پر از افرادی بود که به عناوین مختلف به آنجا آمده بودند جا گذاشته ام .

نکند پشت باجه داروخانه جایش گذاشته ام . حوصله ام را گم کرده ام .

در شلوغی گرفتاری های روزمره با خودم به همه جا بردمش یک جا که حواسم نبود دستم را رها کرد و من فراموش کردم با خودم ببرمش .

امروز بعد از مدتها امدم تا مطلبی بنویسم اما هر چه تلاش کردم دیدم موفق نمی شوم ، اخر حوصله نداشتم . ای وای پس حوصله ام کو؟

احتمالا دیروز در گرمای 38 درجه تهران در خیابان پاستور چایش گذاشتم . حالا چطور باید تا خیابان پاستور بروم و بیاورمش .

چرا سعی نکرد مرا پیدا کند ؟ احتمالا خسته شده می خواهد مدتی از من دور باشد.

خب مدتی از من دور باشد دلش تنگ می شود و به پیشم بر می گردد.

ولی حوصله که نداشته باشی انگار حس انجام هیچ کاری وجود ندارد.

دعا میکنم خیلی زود برگردد.

 



نظرات شما عزیزان:

دوستدار پری ها
ساعت22:35---5 مرداد 1399
سلام
امیدوارم به زودی حوصله ات را پیدا کنی
ولی خودمانیم توی این همه گرفتاری های روزمره، کرونا و مشکلات اقتصادی، باز حوصله داری که دنبال حوصله ات می گردی
متن قشنگی رو نوشتی از خواندنش لذت بردم
ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: حوصله نخل ساحل بیمارستان پاستور
[ یک شنبه 5 مرداد 1399 ] [ ] [ پری ها ]
.: Weblog Themes By موفقیت , انگیزه و علاقه در کسب درآمد :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ پری ها، ویژه دختران و زنان ایران زمین خوش آمدید
لینک های مفید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 344
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 363
بازدید ماه : 344
بازدید کل : 8403
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1