پری ها ، دلنوشته های یک دختر

پری ها ، دلنوشته های یک دختر
دلنوشته هایی برای زنان و دختران ، اشعار عاشقانه و مطالبی برای دختران 
نويسندگان

قبل تر ها فکر می کردم هر زمان که اراده کنم مطلب در ذهنم وجود دارد که بخواهم روی کاغذ بیاورم . تا چند وقت پیش هم بود حتی وقتهایی که چیزی برای نوشتن نداشتم

می توانستم خط خطی هایی داشته باشم اما امروز ذهنم سفید سفید بود خالی از هر کلمه ای. به هر چیز فکر می کردم نمی توانستم برایش دنبال کلماتی بگردم تا ادامه اش بدهم.

مدتیه با دوستم امکان صحبت ندارم مشغله و کارها و درگیریهای من اجازه این کار و نداده دوستم منبع الهام خوبی برای من هست. صحبت کردن با او باب تمام کلمات مورد نظر را برایم فراهم میکند.

همیشه دوست داشتم مانند او بتوانم به دنیا و مسائل نگاه کنم. باید زاویه دید را تغییر داد ، ولی گاهی با سماجت به زاویه ای که به دنیا نگاه میکنم می چسبم و از تغییر دادن مکان می ترسم.

اینکه کسی در زندگی انسان باشد که از زاویه دید او بتوانی به دنیا نگاه کنی خوب است، حتی اگر خودت این امکان را نداشته باشی که بتوانی مانند او باشی.

باید به دوستم پیشنهاد استادی در دانشگاه زاویه دید بدهم و خودم اولین شاگردش بشوم. مثلا چند روز پیش ، از دست شخصی خیلی ناراحت بودم و کلی به زمین و زمان و طرف فحش دادم.

برایم جالب بود اولین چیزی که گفت این بود که ، حالت خوب است چون از مرحله خودخوری به مرحله حرف زدن رسیدی و این یک نشانه خوب است.

حالا مثلا اگر من بودم اول می پرسیدم که ، چی شده ؟ چرا داری فحش می دهی یا چه کسی تو را ناراحت کرده ؟ این یعنی زاویه دید ، که من شیفته اش هستم.

من بیشتر جنبه منفی یک چیز را می بینم ، جنبه جدی ، جنبه سخت. ولی دوستم دقیقا بر خلاف من به قضیه نگاه می کند . اینکه اگر از کسی خبری نداری دلیلی بر نگرانی نباید داشته باشی

به این فکر کن که حالش خوب است و تازه کلی بهش خوش می گذرد. بی خبری خوش خبری و این جمله کلا با تمام اونچه که من در ذهن دارم متضاد است.

بی خبری به نظر من یعنی مشکل یعنی اتفاق بد و این فکر بیشترین ضربه را به خود من می زند تا ان شخصی که ازش بی خبر هستم.

خیلی سعی کردم که این اخلاق بد را کنار بگذارم ولی نمی شود.  البته ، نه که نشود ، کمی بهتر شده اما هنوز کامل برطرف نشده.

به امید روزی که بتوانم دیگر به صورت مردن تا سر حد مرگ نگران نباشم

دوستم زود برگرد ، که باید ترم جدید را شروع کنی .



نظرات شما عزیزان:

دوستدار پری ها
ساعت7:40---25 مرداد 1399
سلام بعضی ها چه دوستایی دارند و ما نداریم ؟
حسودیم میشه وقتی اینها رو می خونیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: زاویه دید, تغییر, جنبه منفی, مشکل, بی خبری, متضاد, ضربه, استاد, شاگرد
[ جمعه 10 مرداد 1399 ] [ ] [ پری ها ]
.: Weblog Themes By موفقیت , انگیزه و علاقه در کسب درآمد :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ پری ها، ویژه دختران و زنان ایران زمین خوش آمدید
لینک های مفید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 463
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 482
بازدید ماه : 463
بازدید کل : 8522
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1